در حال بارگذاری ...

ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

 

پیام تسلیت اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت جناب آقای دکتر حسین شیخ الاسلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برای ما در امت واحده درگذشت مهندس حسین شیخ الاسلام تلخی مضاعف دارد چرا که ایشان از معدود کسانی بود که حتی قبل از برگزاری اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و در زمانی که هنوز اقدامی ویژه در کارنامه مان نداشتیم به جوانان اعتماد کرد و کمک های معنوی خودش در حمایت از این اقدام را دریغ نکرد.

این مرد خدا که مصرانه پایبند به شریعت بود، چنان خاکی و متواضعانه رفتار می کرد که کسی باور نمی داشت او نیز یک دیپلمات و فارغ التحصیل برکلی است. امروز در میان ما نیست ولی کاش روحیات او الگوی نسل جوان باشد.

اتحادیه امت واحده، ضایعه از دست دادن ایشان را به همه فعالان عرصه بین الملل و خصوصا گروه‌های فلسطینی تسلیت گفته و برای خانواده و دوستان و آشنایان ایشان صبر و اجر جمیل آرزومند است.

 

اتحادیه بین المللی امت واحده




مطالب مرتبط

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

بیانیه اتحادیه بین المللی امت واحده در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی

در میان اخبار تلخ فوت هموطنان عزیزمان، آنچه مایه تاسف بیشتر گردید، خبر ارتحال عالم ربانی، آیت الله سید هادی خسروشاهی بود که ما را در غم بیشتری فرو برد چرا که فعالان عرصه بین الملل، یکی از چهره های ماندگار خود را از دست داده اند.

|

امت واحده:منجی دانستن آمریکا در برابر تروریسم ساده لوحی است

امت واحده:منجی دانستن آمریکا در برابر تروریسم ساده لوحی است

اتحادیه بین المللی امت واحده در بیانیه ای با محکوم کردن دخالت نظامی آمریکا در کشورهای اسلامی منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم، از کشورهای اسلامی و سردمداران مسلمان آنها خواست تا مانع دخالت بیگانگان در سرزمینشان شوند.

|

بیانیه کاروان بین المللی زائران صلح سوریه

بیانیه کاروان بین المللی زائران صلح سوریه

در بخضی از این بیانیه آمده است: اعضای این کاوران از تمامی کشورها و نیز جریانات مردمی می خواهند تا نسبت به امداد رسانی به مردم جنگ زده سوریه در هر قالب ممکن و در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

|

نظرات کاربران